öhm typ tisdag?

Ledig imorgon och sen jobbar jag sista dagen på torsdag ♥  dock har bossen lagt mig att jobba 3 veckor till, och jag hittar henne aldrig så funderar drf på att bara sluta jobba medans hon tror att jag jobbar, så får jag massa pängarr! hoho, (okey dedär var oseriöst ifall nån nu sku ta de seriöst)!

Fick tbx min moppee igår från servicen igår också, 64 HELA EURO i timmen.. DET kallas barnutnyttjning mina vänner.. mina 200 euro som jag sku spara till en Mac och allt.......


Men nu har vi fixat nätverk och el till min lägenhet iaf, ska bara fixa lite till i banken och så ska mamma visa mig hur jag betalar alla äckelräningar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0